وسایل نقلیه

وسایل نقلیه

وسایل نقلیه

وسایل نقلیه

  • ۰
  • ۰

امروزه زیبایی بدنه موضوع مهمی در بین علاقمندان به خودرو محسوب میشود با ورود خودروهای لوکس به بازار اهمیت حفظ زیبایی بدنه دوچندان شد. عواملی مانند نور خورشید، فضله پرندگان، آلودگی های محیط و گرد وغبار موجب کدر شدن سطح ماشین و ایجاد خط و خش بر روی آن می شود. در ابتدا از پولیش برای براق شدن بدنه استفاده میشد اما با پیشرفت علوم نانو ، از کاور خودرو برای محافظت بدنه از آسیب های شیمیایی و ضربه احتمالی استفاده شد. درحال حاضر کاور بدنه خودرو بسیار محبوب تر از دیگر گزینه هاست.کاور بدنه خودرو با ایجاد یک لایه جدید بر روی بدنه، موجب زیبایی و براقیت سطح بدنه خودرو می شود. البته این کاور تنها برای بدنه خودرو کاربرد ندارد. جالب است بدانید برخی انواع کاور ها دارای خاصیت نانو و آبگریز هستند و استفاده از این کاور بر روی شیشه خودرو باعث می شود که شیشه خودرو کثیف نشود و دیگر نیازی به برف پاک کن نداشته باشید.

 

همه چیز درباره مزایا و معایب و قیمت روکش نانو سرامیکی خودرو جهت محافظت رنگ از خط و خش و آبگریزی بدنه ماشین در این مطلب قرار دارد.

برای کسانی که نسبت به مفید بودن روکش سرامیکی خودرو تردید دارند، دانستن مزایای سرامیک خودرو و برای افرادی که طرفدار بی‌چون و چرای این روکش خودرو هستند آگاهی از معایب روکش محافظ نانو سرامیکی خودرو اهمیت دارد.

 

با ورود خودروهای لوکس به بازار، زیبایی بدنه خودرو اهمیت ویژه‌ای پیداکرده است. کاور خودرو یکی از جدیدترین پوشش‌های محافظتی بدنه خودرو است که این روزها توانسته جایگاه ویژه‌ای را در بین علاقه‌مندان حوزه تیونینگ پیدا کند. در ابتدا از پولیش برای براق شدن بدنه استفاده می‌شد اما با پیشرفت علوم نانو، برای محافظت بدنه و تغییر در ظاهر بدنه از کاور خودرو استفاده شد.

ازجمله کاربردهای کاور خودرو می‌توان به مواردی چون ایجاد تغییرات فانتزی در رنگ و ظاهر خودرو و همچنین محافظت از بدنه اتومبیل در مقابل عوامل خارجی نظیر خط و خش، آفتاب‌سوختگی، رطوبت، زنگ‌زدگی، ضربات سطحی و موارد دیگری نظیر ریختن اسید و باران اسیدی اشاره کرد؛ باوجود تمامی محاسن ذکرشده این سوال در ذهن افراد شکل می‌گیرد که آیا کاور خودرو به رنگ اصلی اتومبیل صدمه وارد می‌کند یا خیر؟ برای دریافت پاسخ سوال خود در این مقاله با ما همراه باشید تا مزایا و معایب کاور کردن خودرو را بررسی کنیم.

 

منبع :

https://autokhosravani.com/%DA%A9%D8%A7%D9%88%D8%B1-%D8%A8%D8%AF%D9%86%D9%87-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88-%D8%8C-%DA%A9%D8%A7%D8%B1%D8%A8%D8%B1%D8%AF%DB%8C-%DB%8C%D8%A7-%D9%84%D9%88%DA%A9%D8%B3%D8%9F%D8%9F-%D9%85%D8%B2%D8%A7/

 

https://mashinno.com/blog/3599/%D9%85%D8%B2%D8%A7%DB%8C%D8%A7-%D9%88-%D9%85%D8%B9%D8%A7%DB%8C%D8%A8-%D8%B3%D8%B1%D8%A7%D9%85%DB%8C%DA%A9-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88/

 

  • ۹۸/۱۱/۱۳
  • نازی احمدی

نظرات (۱)

  • بهداد فروزش
  • شما فوق العاده هستید 🌹

    -

    ما خدمات  طراحی وب سایت ، تجارت الکترونیک ، سئو و تولید اپلیکیشن ارائه می دهیم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی