وسایل نقلیه

وسایل نقلیه

وسایل نقلیه

وسایل نقلیه

  • ۰
  • ۰

کراس‌اور ام وی ام X22 با نوعی پختگی در طراحی رو‌به‌رو است که فراتر از یک محصول چینی به‌نظر می‌رسد. کافی است نگاهی به نسخه‌ی اول X33 داشته باشید تا به یاد آورید که همین چند سال پیش، ظاهر خودروهای چینی قابل مقایسه با محصولات مدرن دنیا نبود؛ اما باید قبول کرد که سری جدید محصولات چری (MVM) و خصوصا خودروی ام وی ام X22، طراحی بهتر و البته راضی‌کننده‌ای دارند.

 

داخل کاپوت خودروی ام وی ام X22 یک موتور چهار سیلندری 16 سوپاپ با حجم دقیق 1497 سی‌سی شکل گرفته‌است که حداکثر 135 نیوتن‌متر گشتاور در 2750 دور بر دقیقه و توان 105 اسب بخار در 6000 دور بر دقیقه را به خوبی توزیع می‌کند. خودرو ام وی ام X22 دارای جعبه‌دنده پنج سرعته دستی یا چهار سرعته خودکار است. مصرف سوخت این خودرو چیزی حدود 5.9 الی 6.1 لیتر در هر صدکیلومتر است.سرعت خودرو ام وی ام X22 با جعبه‌دنده دستی حدود 170 کیلومتر بر ساعت و با جعبه‌دنده خودکار حدود 160 کیلومتر بر ساعت متفاوت است.

 

ام وی ام ایکس ۲۲ یا چری تیگو ۲ یک کراس‌اوور کوچک شهری است که طی مدت برگزاری نمایشگاه اتومبیل پکن در سال ۲۰۱۶ به معرض دید عموم درآمد. این کراس اوور ریزنقش تک دیفرانسیل که بر پلتفرم ام وی ام ۳۱۵ استوار شده، از زمستان سال ۱۳۹۵ به سبد محصولات شرکت مدیران خودرو راه پیدا کرد و به سرعت مورد استقبال مشتریان ایرانی قرار گرفت. در مقاله پیش رو قصد داریم تا ام وی ام ایکس ۲۲ را از نظر سبک طراحی داخلی و خارجی، امکانات و آپشن‌ها، ایمنی و ارزش خرید مورد نقد و بررسی قرار دهیم. لطفا در ادامه با شیپور همراه باشید.

 

منبع :

https://www.zoomit.ir/2017/8/5/190149/mvm-x22-chery-tiggo2-spec-price-full-review/

 

https://www.hamrah-mechanic.com/mag/purchasing-mvm-x22-or-not/

  • ۹۹/۰۱/۲۴
  • نازی احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی