وسایل نقلیه

وسایل نقلیه

وسایل نقلیه

وسایل نقلیه

  • ۰
  • ۰

خیلی از افراد تیونینگ را فقط به تغییرات ظاهری خودرو می‌شناسند؛ اینکه شیشه‌ها را دودی کنند، ارتفاع ماشین را کاهش دهند و روی اگزوز آن تغییراتی بدهند. با این حال آن چیزی که طرفداران تیونینگ از یک خودروی اسپرت شده انتظار دارند بیشتر از این حرف‌ها است. الفبای تیونینگ به نظر آن‌ها یعنی اینکه چگونه یک خودرو را به بیشترین حد از قدرت آن برسانیم.

 

به طور خلاصه تیونینگ خودرو یعنی ارتقا دادن مشخصات فنی و ظاهری یک خودرو ، وقتی از تیونینگ یک خودرو صحبت می‌ شود منظور اصلی تغییر ظاهر، تقویت موتور و مشخصات فنی یا ایجاد تغییرات مهم در سایر بخش‌های آن خودرو است. به گونه‌ای که در پایان کار خودروی مورد نظر به خودروی جدیدی تبدیل می‌شود.

 

تیونینگ یکی از جذاب‌ترین بخش‌های صنعت خودروسازی است که طرفداران زیادی نیز در سرتاسر جهان دارد. در هر کشور، علاقه‌مندان بر اساس شرایط و محصولات در دسترس اقدام به تیونینگ خودروهای خود می‌کنند. در کشورهایی که خرید و فروش و واردات خودرو در آن‌جا آزادتر است، افراد طبعا گزینه‌های بیشتر و جذاب‌تری نسبت به همتایان خود در کشوری مانند ایران دارند که واردات خودروهای بالای ۲۵۰۰ سی سی در آن ممنوع است.

 

منبع :

https://digiato.com/promoted/987275/

https://caracaltuning.com/%D9%85%D9%82%D8%AF%D9%85%D9%87-%D8%A7%DB%8C-%D8%A8%D8%B1-%D8%AA%DB%8C%D9%88%D9%86%DB%8C%D9%86%DA%AF-%D8%AE%D9%88%D8%AF%D8%B1%D9%88/

https://blog.sheypoor.com/5-best-car-for-tuning/

 

  • ۹۸/۱۰/۲۳
  • نازی احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی