وسایل نقلیه

وسایل نقلیه

وسایل نقلیه

وسایل نقلیه

  • ۰
  • ۰

پارس تندر

موضوعی که برای همه ما در هنگام تصمیم برای خرید ماشین پیش می‌آید این است: با بودجه من کدام ماشین مناسب ترین ماشین برای من است؟ از قدیم یک ضرب المثلی وجود دارد که می‌گویند هرچه پول بدی آش می‌خوری، ولی با پول یکسان شاید یکجا به شما آش خوش مزه‌تر و بهتری بدهد. دقیقا در خودرو نیز این چنین است، باید براساس نیاز خود و بودجه‌ای که دارید ماشین خود را انتخاب کنید و آن را خریداری کنید. دو خودرویی که افراد بسیاری را دچار تردید و دو به شک می‌کنند، تندر 90 و پارس تندر هستند که در ادامه به مقایسه این دو خواهیم پرداخت.

 

نمونه ایرانی خودرو تندر که پس از نظرسنجی های داخلی با تغییر در شکل ظاهری به بازار عرضه شد. این خودرو در بررسی های کیفی خود توانسته از مدل فرانسوی تندر پیشی گرفته و طرفداران خاص خود را در کشور گرد آورد.

تندر پارس در عملکرد موتوری خود همچون تندر ۹۰ از قابلیت های متعددی برخوردار است و مصرف سوخت پائین آن یکی از نقاط برجسته آن محسوب می شود.

 

پارس تندر یا همان ال ۹۰ پارس خودرو، در واقع یکی از محصولات شرکت داچیا رومانی است که زیر مجموعه برند رنو محسوب می‌شود. در سال ۲۰۰۴ این خودرو به عنوان یک سدان جمع‌وجور اقتصادی راهی بازار کشورهای اروپایی شد و به واسطه قیمت ارزان، کیفیت بالای قطعات و استهلاک کم توانست بازار پررونقی را تجربه کند. این خودرو که بر روی پلتفرم X90 شکل گرفته است در بسیاری از کشورها با نام‌های لادا لارگوس، نیسان آپریو یا ماهیندرا وریتو شناخته می‌شود.

 

منبع :

http://www.donyayekhodro.com/news/223403/%D9%BE%D8%A7%D8%B1%D8%B3-%D8%AA%D9%86%D8%AF%D8%B1-%DB%8C%D8%A7-%D8%AA%D9%86%D8%AF%D8%B1%DB%B9%DB%B0-%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D9%85-%DB%8C%DA%A9-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D8%AE%D8%B1%DB%8C%D9%85

 

http://www.saipacorp.com/fa/allproducts/parskhodro/parstondar

  • ۹۸/۱۱/۱۷
  • نازی احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی