وسایل نقلیه

وسایل نقلیه

وسایل نقلیه

وسایل نقلیه

  • ۰
  • ۰

اگر از آن دسته از افراد هستید که کشف سرزمین‌های جدید و سفرکردن برایتان جذاب است، احتمالا یکی از گزینه‌های ایده‌آل برای سفرهای هیجان انگیزتان استفاده از ماشین شخصی است.
استفاده از ماشین شخصی در سفرها دست شما را برای طی هر مسیری باز می‌گذارد. شما می‌توانید با استفاده از ماشین شخصی هر کجا که بخواهید رانندگی کنید و نگران نبود وسیله نقلیه عمومی نباشید.

 

 همه می دانند که رانندگی تنها با گذراندن دوره های آموزشی و اخذ گواهینامه معتبر امکان پذیر است. اما آیا گواهینامه صادر شده در کشور در سراسر دنیا معتبر می باشد؟ مسلم است که چنین امری امکان پذیر نیست چرا که این مدرک باید برای مامورین سایر کشورها نیز قابل فهم باشد. به همین دلیل برای رانندگی در مسیرهای بین المللی احتیاج به مدرکی به نام گواهینامه بین المللی دارید که طی مراحل خاصی صادر می شود.

 

در سراسر دنیا افراد برای رانندگی به یک مجوز رسمی به نام گواهینامه رانندگی نیاز دارند. گواهینامه رانندگی نشان دهنده این است که شخص مذکور طی مدت زمان اعتبار آن برگه یا کارت، می‌تواند با وسایل نقلیه‌ از قبیل خودرو سواری، وانت باری، خودروهای مسافربری و… رانندگی کند. در کشور ما نیز افراد می‌توانند در سن ۱۸ سالگی پس از طی دوره‌های تئوری و عملی استاندارد، برای دریافت گواهینامه رانندگی ملی اقدام نمایند.

 

منبع : 

 

https://test-drive.ir/international-driving-license/

https://www.karnaval.ir/blog/international-driving-permit

https://blog.sheypoor.com/international-driving-permit/

  • ۹۸/۰۹/۲۰
  • نازی احمدی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی